
Deklaracja dostępności
Dolnośląskie Stowarzyszenie na rzecz Autyzmu we Wrocławiu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony www.autyzm.wroclaw.pl
Data publikacji strony internetowej: 2025-01-20.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- Niektóre dokumenty PDF nie są poprawnie odczytywane przez programy dla osób niewidzących (np. nieprawidłowo przygotowane tabele, wykresy, obrazki, brak sekcji nawigacyjnych, tytułu, nie ma w nich dobrze zaznaczonej logicznej struktury).
- Niektóre funkcjonalności posiadają drobne błędy programistyczne, na obecną chwilę, niemożliwe do poprawy bez zewnętrznej ingerencji programistycznej.
Redaktorzy strony zobowiązują się by nowe dokumenty przygotowywane były poprawnie.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Deklarację sporządzono dnia: 2025-01-31
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Dostępność architektoniczna:
Siedziba Stowarzyszenia mieści się w lokalu na ul. Lelewela 13/6 we Wrocławiu
Siedziba Stowarzyszenia nie jest dostępna dla osób niepełnosprawnych.
• W budynku nie ma windy.
• w lokalu nie ma toalety dostosowanej do potrzeb osób poruszających się na wózkach. W związku z brakiem dostępności wszystkie porady udzielane są listownie, mejlowo i telefonicznie.
- Spotykamy się na ul. Grabiszyńskiej 57/ parter we Wrocławiu .
- Żeby przyjechać tramwajem 4, 5 musisz wysiąść na przystanku Kolejowa albo Grabiszyńska
- Z przystanku do lokalu nr 57 jest 100 m
- Do budynku wejście od ulicy z pozycji chodnika
- Przed budynkiem są miejsca parkingowe ogólnodostępne
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą kontaktową jest prezes Stowarzyszenia: e-mail: autyzm7@o2.pl
Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 71 342 72 08
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury odwoławczej
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Alicja Winiszewska
Każdy ma prawo:
zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia. Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.